Wie wil er nu niet een goed gesprek hebben? Of dat nu in de privé-sfeer of in een zakelijke omgeving is. Toch gaat dit ons niet altijd goed af. Zakelijke gesprekken waar de emotie de boventoon voert of waar de klant zich niet gehoord voelt, lopen vaak anders dan we dachten. Hoe buig je dat om? Hoe houd je de relatie met je klant intact? Zeker bij gesprekken waar privé en zakelijk door elkaar lopen, geven een extra dimensie.
En waar komt dat vaak voor? Letterlijk de gesprekken met de klant. Of het nu gaat om een ondernemer die voor zijn bedrijfsfinanciering komt of starters op de woningmarkt voor hun eerste ‘hypotheek’. Het zijn voor klanten bijna altijd eenmalige en spannende ervaringen. Is het niet mooi als je de klant, in de goede zin van het woord, “speechless” laat zijn?
3Masters Opleidingen heeft dé training op het gebied van gespreksvoorbereiding en gespreksvoering. Of dit nu telefonisch gaat of in de spreekkamer, het programma ziet toe op het voeren van een succesvol klantgesprek, waarbij het creëren van vertrouwen en verbinding centraal staat.